Webináře sociálních sítí


Termíny:

2. června, 09:00-10:00 / Dokonalý profil na LinkedInu (950 Kč, se záznamem)
11. června 14:00-17:00 / Prezentace firmy na LinkedInu (2 950 Kč) 
18. června 09:00-16:00 / Sociální sítě pro HR a personalisty (5 900 Kč)
19. srpna 09:00-13:00 / Marketing na Facebooku (2 950 Kč)
20. srpna 09:00-13:00 / Marketing na Instagramu (2 950 Kč) 
26. srpna 09:00-13:00 / Úspěšná reklama na FB a IG (2 950 Kč)

Ceny jsou uvedené včetně DPH

Kdo jsem? 

Už devět let učím firmy, jak používat sociální sítě. Mám za sebou semináře pro tisíce účastníků a stovky klientů. Založila jsem semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie, jehož čtvrtý ročník v současnosti také běží online. Společně s Michelle Losekoot jsem v říjnu vydala bestseller Jak na sítě. Pravidelně přednáším, moderuji odborné akce a jsem porotkyní marketingových soutěží. Mé články jste mohli potkat v titulech jako Marketing & Media, Strategie, Tyinternety, Lupa.cz nebo MediaGuru.

Když se nemůžeme potkávat offline, pojďme se potkávat online.

  • stačí jen počítač, tablet nebo chytrý telefon a internetové připojení
  • nikam nemusíte, já "dorazím" za vámi
  • i v průběhu webináře bude prostor na dotazy 

Den před webinářem vám e-mailem pošlu všechny potřebné informace pro připojení a budu se těšit na viděnou. 

Detaily jednotlivých webinářů

Marketing na Facebooku

Během webináře se společně ponoříme hlouběji do fungovaní sociální sítě Facebook. Naučíme se plně těžit z toho, jakým způsobem pracuje s firemními příspěvky, co na něj funguje a co funguje na naše potenciální fanoušky. Ukážeme si, jak mají vypadat efektivní příspěvky a jaké další nástroje Facebook nabízí. 

Školení je ideální pro začátečníky nebo mírně pokročilé. Jestli patříte mezi pokročilejší uživatele a marketéry, může sloužit jako inspirace.

Pokud vás zajímají jen placené kampaně, mám pro vás vypsaný samostatný webinář Úspěšná reklama na Facebooku na Instagramu (informace níže).

Obsah webináře:

  • Má ještě Facebook smysl? Ano!
  • Algoritmy Facebooku vs pozornost jeho uživatelů.
  • Vytváření úspěšného obsahu - typy, formáty, časy, frekvence.
  • Úvod do zákaznické péče, krizové komunikace a bezpečnosti.
  • Měření efektivity na Facebooku.
  • Prostor na individuální dotazy.

Termín: 19. srpna, 9:00-13:00 (4 hodiny)
Limitovaný počet účastníků: 15
Cena: 2950 Kč (včetně DPH)
Záznam k dispozici: NE


Marketing na Instagramu

Podíváme se na Instagram od vytváření příspěvků až po nástroje, které vám pomohou s profesionálním obsahem. Naučíte se jednoduché tipy a triky, ukážeme si pokročilé techniky a popovídáme si o síle vizuálních příspěvků ve světě, kde úspěch na sociálních sítích už zdaleka není jen o “tak tam dáme nějaký příspěvek”.

Školení je ideální pro začátečníky nebo mírně pokročilé. Jestli patříte mezi pokročilejší uživatele a marketéry, může sloužit jako inspirace.

Součástí kurzu nejsou placené kampaně na Instagramu. Pokud Vás zajímají právě ty, doporučuji webinář Úspěšná reklama na Facebooku na Instagramu (informace níže).

Obsah webináře:

  • Instagram a jeho místo ve světě (nejen) firemního marketingu.
  • Vhodná Instagramová strategie.
  • Vytváření obsahu, tipy & triky.
  • Ukázkové studie, úspěšné účty a kampaně.
  • Nástroje na analytiku, správu a vytváření obsahu.
  • Prostor na individuální dotazy

Termín: 20. srpna, 9:00-13:00 (4 hodiny)
Limitovaný počet účastníků: 15
Cena: 2950 Kč (včetně DPH)
Záznam k dispozici: NE


Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu

Naučíte se, jak placené kampaně pro Facebook a Instagram vytvářet od naprostých základů po pokročilejší funkce. Nebudu nikoho z vás nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučím vás, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat. 

Školení je ideální pro začátečníky nebo mírně pokročilé. Jestli patříte mezi pokročilejší uživatele a marketéry, může sloužit jako inspirace.

Obsah webináře:

  • Úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie). 
  • Nastavení reklamního účtu.
  • Vytvoření jednoduché propagace příspěvku v rámci FB stránky.
  • Kampaň a její možnosti.
  • Cílení podle zájmů, demografie a chování. 
  • Rozhodování o rozpočtu. 
  • Vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění). 
  • Úpravy a analytika ve správci reklam.
  • Business manager vs správce reklam.
  • Cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting).
  • Prostor na individuální dotazy.

Termín: 26. srpna, 9:00-13:00 (4 hodiny)
Limitovaný počet účastníků: 15
Cena: 2950 Kč (včetně DPH)
Záznam k dispozici: NE


Dokonalý profil na LinkedInu

LinkedIn slouží jako skvělý nástroj nejen při hledání nového zaměstnání, ale i k získávání pracovních kontaktů, networkingu, získávání nových informací a skvělému byznysu. Během tohoto hodinového webináře se naučíte, jak uspět s reprezentativním osobním profilem, který je nejdůležitějším prvkem této profesní sociální sítě. Probereme jeho možnosti od profilové fotografie až po vícejazyčné nastavení. 

Školení je ideální pro začátečníky nebo mírně pokročilé. Jestli patříte mezi pokročilejší uživatele a marketéry, může sloužit jako inspirace.

Obsah webináře:

  • Základní principy profesionálně vypadající fotografie, úvodní medailonek
  • Souhrn (o mně) a jeho obsah.
  • Pracovní zkušenosti, vzdělání, propojení s firemním profilem.
  • Dovednosti, jejich potvrzování a získávání doporučení.
  • Dosažené cíle.
  • Další nastavení profilu.
  • Vytváření jazykových verzí.
  • Prémiové účty - jejich výhody a rozdělení.
  • Na konci webináře prostor na individuální dotazy.

Termín: 2. června, 9:00-10:00 (1 hodina)
Limitovaný počet účastníků: 100
Cena: 950 Kč (včetně DPH)
Záznam k dispozici: ANO


Prezentace firmy na LinkedIn (společně s Dorotou Kajfoszovou)

Podíváme se společně na LinkedIn jako marketingový nástroj pro prezentaci a prodej firemního brandu. Vysvětlíme vám, proč je důležité se LinkedInu věnovat intenzivněji. Zaměříme se na založení firemního profilu, určení správných cílových skupin a vytvoření obsahové strategie. Od vytváření příspěvků až po nástroje, které vám pomohou s profesionálním obsahem. 

Školení povedeme společne s Dorotou Kajfoszovou. Dorota se 15 let věnuje onlinu a digitálnímu marketingu. Sedm let vedla Online Marketing a Sales team v O2 Czech republic. Je nejlépe hodnocenou lektorkou mé Social Media Akademie, specializuje se na LinkedIn, sociální sítě, zákaznickou péči v digitálním prostředí a krizovou komunikaci.

Školení je ideální pro pokročilé marketéry a HR pracovníky. Pokud vás zajímá nastavení osobního profilu, doporučuji webinář Dokonalý profil na LinkedInu.

Obsah webináře:

  • Budování sítě:
    • jak vyhledávat kontakty
    • jak navazovat kontakty
    • koho si přidávat do své sítě
  • Vhodná strategie a vytváření obsadu:
    • co vytvářet
    • kdy publikovat
    • jak zajistit podporu svých příspěvků
  • Firemní profil
    • jak psát příspěvky
    • jak získat followery
    • co sdílet
  • Cílové skupiny na LinkedInu
  • Ukázkové studie, úspěšné účty a kampaně
  • Prostor pro individuální dotazy

Termín: 11. června, 14:00-17:00 (3 hodiny)
Limitovaný počet účastníků: 15
Cena: 2950 Kč (včetně DPH)
Záznam k dispozici: NE


Sociální sítě pro HR a personalisty (společně s Dorotou Kajfoszovou)

Určitě se i v dnešní době zamyslíte nad tím, jak nejlépe prezentovat vaši firmu jako dobrého zaměstnavatele, a kde najít kvalitní budoucí kolegy. Protože krize naopak vyžaduje dostat do svých řad ty nejlepší, i když s nižším mediálním budgetem. V takové situaci je dobré zapojit sociální sítě a to nejlepší, co nabízí. 

Připravily jsme speciální jednodenní seminář pro HR a personalisty. Podělíme se s vámi o své znalosti a zkušenosti v té nejefektivnější formě.

Pro náš seminář nevadí, jestli prozatím nemáte žádné zkušenosti se zapojením sociálních sítí do prezentace firmy nebo náboru. Vezmeme vše pěkně od základů. Dozvíte se, jaké sociální sítě můžete zapojit do svého marketingu. Vysvětlíme vám, proč byste neměli sítě podceňovat. Zaměříme se na zakládání firemních profilů na jednotlivých službách, práci s cílovými skupinami, přípravu obsahové strategie. 

Po našem semináři budete vědět:

  • jak fungují sociální sítě
  • co s nimi jde dělat
  • jak je využít pro HR

Školení povedeme společne s Dorotou Kajfoszovou. Dorota se 15 let věnuje onlinu a digitálnímu marketingu. Sedm let vedla Online Marketing a Sales team v O2 Czech republic. Je nejlépe hodnocenou lektorkou mé Social Media Akademie, specializuje se na LinkedIn, sociální sítě, zákaznickou péči v digitálním prostředí a krizovou komunikaci.

Tento seminář je ideální pro začátečníky. Případně jako opakování, inspirace a sdílení know-how pro pokročilejší uživatele.

Obsah webináře:

  • Úvod do sociálních sítí - Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube a další.
  • Koho na sítích potkáte.
  • Jak jednotlivé sítě fungují, rozdíly, kde koho hledat, práce s nimi.
  • Prezentace firmy na jednotlivých službách
  • Osobní vs firemní profily
  • Skupiny a sdílení obsahu v nich
  • Zabezpečení profilů, bezpečnost uživatele
  • Hledání na LinkedInu vs hledání na ostatních sítích
  • Jak na LInkedIn jako HRista
  • Prostor pro individuální dotazy

Termín: 18. června, 09:00-16:00 (6 hodin)
Limitovaný počet účastníků: 15
Cena: 5900 Kč (včetně DPH)
Záznam k dispozici: NE

Otázky a odpovědi

Hlásím se na poslední chvíli a bojím se, že platba nedorazí včas.
Pozvánku na konkrétní webinář posíláme všem, jejichž platba dorazila do 08:00 v den webináře. Jestli se bojíte, že platba nedorazí, pošlete nám e-mailem potvrzení o platbě. 

Bude z webináře záznam?
Záznam z webináře nebude k dispozici. Po webináři ale dostanete e-mailem doprovodné materiály. 

Přes jakou službu webináře poběží?
Budeme používat Zoom. Můžete si ho nainstalovat do počítače, nebo využít aplikaci pro mobil či tablet. Umí i verzi přímo v prohlížeči bez nutnosti instalace. 

Přihláška na webináře

Vyberte si webináře, na které se chcete přihlásit.
  • 11. června - Prezentace firmy na LinkedInu
  • 18. června - Sociální sítě pro HR a personalisty
  • 19. srpna - Marketing na Facebooku
  • 20. srpna - Marketing na Instagramu
  • 26. srpna - Úspěšná reklama na FB a IG
Potřebujete vystavit doklad pro firmu? Napište mi prosím její IČ.

Odesláním přihlášky souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.