Webináře sociálních sítí


Termíny:

22. dubna, 14:00-18:00 / Marketing na Instagramu
23. dubna, 14:00-18:00 / Marketing na Facebooku
24. dubna, 14:00-18:00 / Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu
28. dubna, 14:00-18:00 / LinkedIn od A do Z

Cena:

950 Kč / kurz
2 660 Kč při objednání balíčku všech 4 kurzů
(ceny jsou s DPH)
 

Když se nemůžeme potkávat offline, pojďme se potkávat online.

Připravila jsem půldenní verze svých seminářů. Podělím se s vámi o své znalosti a zkušenosti v té nejefektivnější formě. Všechny kurzy jsou ideální jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé. Případně jako inspirace a sdílení know-how pro pokročilejší uživatele.

Skvělé je znát jednotlivé sociální sítě uživatelsky, kurz placené reklamy nevyžaduje žádné zkušenosti s placenými kampaněmi. Níže se dozvíte detaily ke každému webináři.  

Výhody webináře:

  • stačí jen počítač, tablet nebo chytrý telefon a internetové připojení
  • nikam nemusíte, já "dorazím" za vámi
  • i v průběhu webináře bude prostor na dotazy 
  • 75% sleva oproti mým klasickým offline seminářům

Den před webinářem vám e-mailem pošlu všechny potřebné informace pro připojení a budu se těšit na viděnou. 

Záznam online webinářů nebude k dispozici.

Kdo jsem? 

Už devět let učím firmy, jak používat sociální sítě. Mám za sebou semináře pro tisíce účastníků a stovky klientů. Založila jsem semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie, jehož čtvrtý ročník právě začal (neplánovaně také online). Společně s Michelle Losekoot jsem v říjnu vydala bestseller Jak na sítě. Pravidelně přednáším, moderuji odborné akce a jsem porotkyní marketingových soutěží. Mé články jste mohli potkat v titulech jako Marketing & Media, Strategie, Tyinternety, Lupa.cz nebo MediaGuru.

Detaily jednotlivých webinářů

Marketing na Instagramu

Podíváme se na Instagram od vytváření příspěvků až po nástroje, které vám pomohou s profesionálním obsahem. Naučíte se jednoduché tipy a triky, ukážeme si pokročilé techniky a popovídáme si o síle vizuálních příspěvků ve světě, kde úspěch na sociálních sítích už zdaleka není jen o “tak tam dáme nějaký příspěvek”.

Součástí kurzu nejsou placené kampaně na Instagramu. Pokud Vás zajímají právě ty, doporučuji webinář Úspěšná reklama na Facebooku na Instagramu (informace níže).

Obsah webináře:

  • Instagram a jeho místo ve světě (nejen) firemního marketingu.
  • Vhodná Instagramová strategie.
  • Vytváření obsahu, tipy & triky.
  • Ukázkové studie, úspěšné účty a kampaně.
  • Nástroje na analytiku, správu a vytváření obsahu.
  • Prostor na individuální dotazy

Termín:
31. března, 9:00-13:00
22. dubna, 14:00-18:00


Marketing na Facebooku

Během webináře se společně ponoříme hlouběji do fungovaní sociální sítě Facebook. Naučíme se plně těžit z toho, jakým způsobem pracuje s firemními příspěvky, co na něj funguje a co funguje na naše potenciální fanoušky. Ukážeme si, jak mají vypadat efektivní příspěvky a jaké další nástroje Facebook nabízí. 

Pokud vás zajímají jen placené kampaně, mám pro vás vypsaný samostatný webinář Úspěšná reklama na Facebooku na Instagramu (informace níže).

Obsah webináře:

  • Má ještě Facebook smysl? Ano!
  • Algoritmy Facebooku vs pozornost jeho uživatelů.
  • Vytváření úspěšného obsahu - typy, formáty, časy, frekvence
  • Zákaznická péče, krizová komunikace, bezpečnost.
  • Měření efektivity na Facebooku.
  • Prostor na individuální dotazy.

Termín:
1. dubna, 9:00-13:00
23. dubna, 14:00-18:00


Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu

Naučíte se, jak placené kampaně pro Facebook a Instagram vytvářet od naprostých základů po pokročilejší funkce. Nebudu nikoho z vás nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučím vás, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat. 

Obsah webináře:

  • Úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie). 
  • Nastavení reklamního účtu.
  • Vytvoření jednoduché propagace příspěvku v rámci FB stránky.
  • Kampaň a její možnosti.
  • Cílení podle zájmů, demografie a chování. 
  • Rozhodování o rozpočtu. 
  • Vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění). 
  • Úpravy a analytika ve správci reklam.
  • Business manager vs správce reklam.
  • Cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting).
  • Pokročilé techniky, tipy a triky.
  • Prostor na individuální dotazy.

Termín:
2. dubna, 9:00-13:00
24. dubna, 14:00-18:00


LinkedIn od A do Z

Během webináře se naučíte aktivně a komplexně používat sociální síť LinkedIn ke svému prospěchu. Společně probereme uživatelské základy LinkedInu, nastavení soukromých i firemních profilů, efektivní navazování kontaktů i komunikaci. 

Obsah webináře:

  • Základy LinkedInu - tvorba obsahu, hlavní stránka, algoritmy.
  • Osobní profil a jeho nastavení - na co si dávat pozor, čeho se vyvarovat.
  • Kontakty a jejich správa - hledání na LinkedInu, navazování komunikace.
  • Skupiny na LinkedIn.
  • Firemní profily - vytvoření a správa firemního profilu.
  • Premium varianty - jsou potřeba?
  • Prostor na individuální dotazy.

Termín:
7. dubna, 9:00-13:00
28. dubna, 14:00-18:00

Otázky a odpovědi

Hlásím se na poslední chvíli a bojím se, že platba nedorazí včas.
Pozvánku na konkrétní webinář posíláme všem, jejichž platba dorazila do 8:00 v den webináře. Jestli se bojíte, že platba nedorazí, pošlete nám e-mailem potvrzení o platbě. 

Bude z webináře záznam?
Záznam z webináře nebude k dispozici. Po webináři ale dostanete e-mailem doprovodné materiály. 

Přes jakou službu webináře poběží?
Budeme používat Zoom. Můžete si ho nainstalovat do počítače, nebo využít aplikaci pro mobil či tablet. Umí i verzi přímo v prohlížeči bez nutnosti instalace. 

Přihláška na webináře

Vyberte si webináře, na které se chcete přihlásit.
  • 22. dubna - Marketing na Instagramu
  • 23. dubna - Marketing na Facebooku
  • 24. dubna - Úspěšná reklama na FB a IG
  • 28. dubna - LinkedIn od A do Z
  • všechny webináře (22. dubna - 28. dubna)
Potřebujete vystavit doklad pro firmu? Napište mi prosím její IČ.

Odesláním přihlášky souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.