Obchodní podmínky Eliška Vyhnánková

Jsem Eliška Vyhnánková, IČO 736 89 009, Naxerova 84, 377 01, Jindřichův Hradec - Jindřichův Hradec V, zapsaná v živnostenském rejstříku.

Pokud si na našich stránkách vyhnankova.cz zakoupíte produkty, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, jestliže se nedomluvíme v individuálních případech jinak.

Prosíme, vezměte na vědomí, že naše služby jsou určené hlavně firmám a dalším profesionálům. 

I. Objednávka 

  1. Školení si můžete objednat prostřednictvím přihlášky na našich stránkách anebo se s vámi můžeme po vaší poptávce domluvit na přihlášení prostřednictvím e-mailu. 

  2. Přijetí přihlášky vám potvrdíme na vámi vyplněný e-mail. Jakmile účast potvrdíme, máte místo jisté! 

  3. Akci můžete objednat i pro více osob. Všechny osoby musejí být seznámeny s našimi obchodními podmínkami. Jejich účastí na školení máme za to, že s obchodními podmínkami souhlasily.

  4. Po úspěšném přihlášení vám pošleme zálohovou fakturu. Prosíme o pochopení, že pokud ji neuhradíte ve stanoveném termínu (a pokud na dokladu není termín uvedený, tak do 7 dnů od vystavení), vaše rezervace místa propadá a na školení vás nemusíme pustit. 

  5. Pokud se rozhodnete svou účast na školení zrušit, napište nám na e-mail akademie@vyhnankova.cz nebo zavolejte na číslo +420 777 971807.

  6. Storno poplatky za zrušení účasti na školení jsou následující:
    do 2 týdnů před konáním akce vám vrátíme 100 % ceny;
    méně než 14 dní před konáním akce je storno poplatek ve výši 100 % ceny, tedy vrácena nebude žádná částka. 

  7. V případě zrušení účasti vám vrátíme cenu školení sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijali informaci o zrušení. Nezapomeňte nám napsat také číslo účtu, na který máme částku poslat.

  8. Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání školení. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme vás na e-mail. 

  9. Veškeré materiály, které na akci nebo během programu obdržíte, jsou určené k osobnímu studiu a použití. Pokud byste materiály používali jinak, došlo by k porušení našich autorských práv. 

II. Platební podmínky

  1. Naše školení jsou splatné dopředu. Bez uhrazení vám je nezpřístupníme nebo účast na akci (školení, webináři) neumožníme.

  2. Pokud vystavíme zálohovou fakturu a ta není uhrazena ve splatnosti, nemáme povinnost vám službu nebo produkt poskytnout a místo rezervovat. 

  3. Pokud budete platit převodem, prosíme vás o uhrazení společně s uvedením variabilního symbolu. Pokud na něj zapomenete, nejsme schopni platbu přiřadit, a tak školení/kurz nepovažujeme za zaplacený, dokud se nepodaří platbu spárovat.

  4. Jsme plátci DPH. Ceny jsou uváděné s DPH.

  5. Daňový doklad vám zašleme v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou nám uvedete.

III. Autorská a osobnostní práva

  1. Materiály, které od nás obdržíte, smíte použít pro vlastní rozvojové účely. Poprosíme vás ale o pochopení, že se jedná o naše autorské dílo, které je určeno pouze Vám a proto vás prosíme o další nešíření.

  2. Školení nebo webináře se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu (a případně souhlasu ostatních účastníků), a to ani pro osobní užití.

  3. Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. Pokud na akci nechcete být foceni, napište nám nebo kontaktujte na místě organizátora nebo fotografa. Více informací o fotografování najdete tady

IV. Závěrem

Naše vztahy se řídí českým právem.

V Praze dne 1.1.2022